Google Ads, dawniej Google Adwords i reklama internetowa to jedno z najbardziej użytecznych i najszybszych narzędzi, dzięki którym nasza firma jest rozpoznawalna i dzięki czemu możemy zwiększyć liczbę klientów tak bardzo jak to tylko możliwe.
W każdym razie nie każdy potrafi odpowiednio korzystać z tych narzędzi… Nie wystarczy stworzyć ładny tekst reklamowy lub ogólnie stworzyć słowo klucz, aby sprowokować, ponieważ możemy czekać kilka tygodni bez reakcji ze strony klientów, dlatego coś mogło pójść nie jak powinno: wydatki rosną, klientów brakuje.
W związku z tym ważne jest, aby poprawnie używać słów kluczowych, tworzyć zwycięskie reklamy, których celem jest „śledzenie” klienta w badaniu i przekazywanie mu dodatkowych informacji. Ważne jest, aby w miarę możliwości używać poprawnych haseł wyjaśniających naszą działalność, przede wszystkim należy wiedzieć, jakiej kampanii reklamowej w Google AdWords i reklamie internetowej użyć np. (wyszukaj, wyświetlaj, rób zakupy, dynamicznie) oraz tego na czym się skupiamy (segmenty na rynku, zainteresowania lub po prostu geograficzne i demograficzne). Naszym głównym celem w ramach tych narzędzi jest umożliwienie klientowi trafienia na naszą stronę z ciekawymi pomysłami oraz jego chęci powiązanymi z naszą funkcją, zebrania ostatnich ważnych informacji i doprowadzenia go do bezpośredniego kontaktu z nami.
Supernet jest w stanie śledzić projekt „pod klucz” dla klientów, dzięki doświadczeniu założycieli usług @Google, lepszemu kierowaniu kampanii reklamowych z własnym biznesem, bez marnowania budżetu firmy na nonsensowne eksperymenty. W szczególności dostarczamy tutaj:
● badania rynku
● analize istniejących kampanii Adwords i zarządzanie nimi
● raport miesięczny, w tym wskazówki
● Bezpośrednia interakcja obsługi klienta i podejście do rozwiązywania problemów
Praca z Supernet oznacza złapanie rynku SEA, na przykład wszystkiego, co dotyczy marketingu cyfrowego, w szczególności Google Ads i usług dodatkowych, bez marnowania pieniędzy, co jest obowiązkowym tematem w czasie kryzysu: przetrwa ten, który inwestuje, a nie który marnuje.